FAQ

 

Hoe moet ik me op de website registreren?

Dit is heel eenvoudig te doen via ‘Mijn Account’. Dit vindt u in de rechterbovenhoek van deze website. Daarna volgt u gewoon de instructies van het invulscherm.

 

Waarom moet ik me registeren?

Door u te registeren kan uw herstelling snel afgehandeld worden. Bijkomend voordeel is dat u via uw account de status van uw herstelling kan raadplegen.

 

Kan ik mijn registratiegegevens veranderen?

Ja dat kan. Als u ingelogd bent, kunt u dit via de link ‘bekijken en/of veranderen van mijn Account informatie’.

 

Kan ik ook een factuur op een ander adres (bv. uw bedrijf) aanvragen?

Ja dat is mogelijk. Bij het registeren van uw herstelling, kunt u bij de betalingsinformatie de facturatiegegevens invullen.

 

In welke verpakking moet ik mijn reparatie naar u zenden?

Het is belangrijk om geen te grote doos te gebruiken en uw toestel altijd goed in te pakken. Belangrijk is dat er geen rechtstreeks contact tussen de binnenkant van de doos en uw toestel is.

 

Ik heb een verkeerde soort reparatie geregistreerd. Wat nu?

Dat vormt geen enkel probleem. U moet gewoon een nieuwe reparatie aanmelden. De oude reparatie zal na drie weken automatisch geannuleerd worden.

 

Hoe blijf ik op de hoogte van de status van mijn reparatie (is ze goed ontvangen? Is ze klaar?)

U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van alle stappen in het reparatieproces.

 

Kan ik mijn apparaat zelf binnenbrengen of komen ophalen?

Ja, maar dit kan alleen op afspraak.

 

Mijn toestel heeft verschillende soorten reparatie nodig. Welke moet ik dan kiezen?

In de linkerbovenhoek van deze website vindt u het tabblad ‘Formulier’. Daarop kunt u klikken en daarna kunt u dan een formulier invullen waarin u omschrijft wat er allemaal moet hersteld worden.

 

Wanneer moet ik betalen voor mijn reparatie?

Als uw toestel hersteld en gecontroleerd is, krijgt u een e-mail met onze bankgegevens. Eens de betaling ontvangen is, wordt het toestel teruggestuurd. Indien u het zelf wenst af te halen, dan betaalt u gewoon bij ontvangst.

 

Hoe moet ik een afspraak maken?

Op de rechterkant vindt u het icoontje Agenda. Daar kunt u een datum en tijdstip kiezen. Als u uw gegevens hebt ingevuld drukt u op ‘book’. De afspraak wordt u per mail bevestigd.

 

Kan ik mijn telefoon opsturen of binnenbrengen zonder websiteformulier?

Neen, dat is jammer genoeg niet mogelijk.

 

Kan ik mijn telefoon opsturen in de originele verpakking?

We raden u dat ten zeerste af. Het is beter om uw toestel in een neutrale verpakking (dus zonder merk) op te sturen.

 

Krijg ik mijn defecte onderdelen ook teruggestuurd?

De defecte onderdelen worden op aanvraag samen met uw toestel teruggestuurd.

 

Kan ik mijn reparatie annuleren?

Dit is mogelijk. U hoeft alleen maar de verzendingskosten te betalen als u uw toestel terug wil krijgen. Zo niet, wordt het toestel vernietigd.

 

Zal ik al mijn gegevens kwijt zijn die op mijn telefoon staan?

Indien er een reparatie op het moederbord moet gebeuren, dan bent u de gegevens kwijt. Het is beter om vooraf een back-up te maken.

 

Ik heb gegevens op mijn telefoon staan die ik liever privé hou. Wat moet ik doen?

Uw gegevens blijven privé. Wij neuzen niet rond in uw telefoon. Na de reparatie controleren wij uw telefoon of hij werkt. Indien u dit wenst, kunt u ook een afspraak maken zodat wij, terwijl u wacht, uw telefoon herstellen.

 

Gebruikt u originele en nieuwe onderdelen?

Ja, we gebruiken alleen maar originele en nieuwe onderdelen.

 

Ik heb mijn telefoon zelf gedemonteerd. Kan ik hem zo opsturen?

Dat vormt geen enkel probleem.

 

Herstelt u ook telefoons met vochtschade?

Ja, wij repareren dit tot aan de herstelprijs van 75 euro. Indien de reparatiekost meer is, herstellen wij het toestel niet. Wij kunnen echter niet garanderen dat er door de oxidatie na een paar weken/maanden geen ander probleem met uw toestel opduikt.

 

Ik heb meerdere toestellen. Hoeveel formulieren moet ik invullen?

Voor ieder toestel moet u een apart formulier invullen.

 

 

Indien U nog vragen mocht hebben , dan kunt u ons een e-mail sturen. Wij helpen u verder als u informatie nodig heeft .

Volgende